Czym będziesz się zajmować!
- prowadzenie dokumentacji przetargowej
- przygotowywanie specyfikacji warunków zamówienia
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami prawa, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzania ogłoszeń, specyfikacji warunków zamówienia, protokołów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, uczestnictwa w pracach komisji przetargowych,
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, w trybach wyłączonych ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: opiniowania wniosków zakupowych, sporządzania projektów zapytań ofertowych, uczestnictwo w pracach zespołów zakupowych,
- przekazywanie ogłoszeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczanie ogłoszeń na platformie zakupowej zamawiającego oraz stronie internetowej Spółki,
- przygotowywanie informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami dla Prezesa UZP,
- zapewnienie pełnej obsługi organizacyjnej i dokumentacyjnej komisji przetargowych,
- wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Spółki, odpowiedzialnymi merytorycznie za dane zamówienie, przy prowadzeniu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o przepisy wewnętrzne,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- opracowywanie planu udzielania zamówień publicznych oraz planu zakupów oraz sporządzanie korekt planów na podstawie informacji uzyskanych z komórek merytorycznych,
- prowadzenie sprawozdawczości z zakresu udzielanych zamówień publicznych na zakup dostaw, usług i robót budowlanych,
- udział w opracowywaniu i aktualizacji wewnętrznych regulacji dotyczących zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym,
- udział w przygotowywaniu odpowiedzi na pytania wykonawców,
- zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu.
Kogo poszukujemy!
POTRZEBNE CI BĘDĄ:
- wykształcenie wyższe, preferowane prawo lub administracja,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze zamówień publicznych po stronie zamawiającego,
- praktyczna znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy, w tym nowego prawa zamówień publicznych oraz umiejętność jej stosowania
- mile widziana znajomość:
a) ustawy prawo budowlane
b) ustawy kodeks cywilny - bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich,
- kultura osobista,
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres.
Co oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- wynagrodzenie stosowne do umiejętności i zaangażowania w pracę,
- udział w szkoleniach merytorycznych,
- możliwość skorzystania z pakietu socjalnego
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu ubezpieczeń
Niezbędne dokumenty:
- Życiorys/CV,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia oraz stażu pracy,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – należy pobrać ze strony internetowej www.pgm.zyrardow.pl (w zakładce Komunikaty /RODO)
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: praca w siedzibie P.G.M.
Żyrardów Spółka z o.o. przy ul. Armii Krajowej 5 w Żyrardowie. Bezpieczne
warunki pracy na stanowisku.
Spółka nie jest wyposażona w urządzenia dźwigowe. Dojścia i przejścia oraz
ciągi komunikacyjne nie są dostosowane do poruszania się osób
niepełnosprawnych.
Stanowisko pracy: praca
przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała – powyżej 4 godzin
dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka,
faks.
Niezbędne dokumenty:
- Życiorys/CV,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia oraz stażu pracy,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – należy pobrać ze strony internetowej www.pgm.zyrardow.pl (w zakładce Komunikaty /RODO)
Termin i miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty należy złożyć do: 20 maja 2021 roku
- Miejsce składania dokumentów:
siedziba Spółki PGM Żyrardów (96-300 Żyrardów, ul. Armii Krajowej 5) lub elektronicznie pgm@pgm.zyrardow.pl
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
Przed przystąpieniem do procesu naboru proszę zapoznać się z klauzulą informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych, dostępną pod adresem: www.pgm.zyrardow.pl