Szanowni Państwo

W związku ze wzrostem liczby osób zakażonych wirusem Sars – CoV – 2 wywołującym chorobę COVID – 19 oraz ze wzrostem zgonów, od 18 marca 2021 r. do odwołania pracownicy Spółki będą do Państwa dyspozycji wyłącznie pod telefonami oraz adresami e – mail. Numery telefonów i adresy e-mail znajdują się na stronie internetowej www.pgm.zyrardow.pl, na tablicach ogłoszeniowych na klatkach schodowych, na drzwiach biura Spółki przy ul. Armii Krajowej 5.

Zachęcamy do korzystania z adresów e-mail poszczególnych działów:

  1. Dział Administracji – da@pgm.zyrardow.pl
  2. Dział Techniczny, Inwestycji i Remontów – dtir@pgm.zyrardow.pl
  3. Dział Obsługi Czynszowo Rozliczeniowej – docr@pgm.zyrardow.pl
  4. Dział Windykacyjny – dw@pgm.zyrardow.pl

oraz z formularza kontaktowego ze strony internetowej Spółki: https://pgm.zyrardow.pl/kontakt/

Korespondencję prosimy wrzucać do skrzynki umieszczonej na drzwiach biura Spółki.

Wnioski na dodatki mieszkaniowe
prosimy wrzucać do skrzynki umieszczonej na drzwiach biura Spółki przy
ul. Armii Krajowej 5. Prosimy na nich wpisać aktualny numer telefonu. Oddzwonimy w jaki sposób wniosek zostanie do Państwa dostarczony.

Zapotrzebowanie na książeczki opłat za lokalprosimy zamawiać telefonicznie i poprzez adres e-mail działu:

  1. lokale gminne – tel. 46 858 10 27,
  2. lokale własnościowe – tel. 46 858 10 19, 46 858 10 26

docr@pgm.zyrardow.pl – indywidualnie ustalimy sposób dostarczenia.

Bezpośredni kontakt możliwy tylko po telefonicznym ustaleniu dnia i godziny spotkania, w przypadku:

  1. zawarcia umowy najmu lokalu,
  2. wydawania kluczy do lokali potencjalnym najemcom,
  3. koniecznych spotkań z Zarządami Wspólnot Mieszkaniowych,
  4. odpracowania zadłużenia, podpisania kart dłużnika